Toimitusehdot

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seuraavia ehtoja sovelletaan Taloosi.fi ja sen asiakkaiden välisessä tapahtuvassa kaupassa.
 

Taloosi.fi myy LVI-tuotteita ja tarvikkeita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (joista jäljempänä käytetään nimitystä kuluttaja) sekä yrityksille ja organisaatioille (joista jäljempänä käytetään nimitystä yritysasiakas).

Tiivistelmä ehdoista, mukana 10 tärkeintä kohtaa:

1. Tuotteiden hinnat löytyvät tuotesivuilta, tilauksesta tulee tilausvahvistus, jos vahvistusta ei tule sähköpostiin, tilaus ei ole tällöin mennyt läpi, ota yhteys asiakaspalveluun.
2. Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat.     
3. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
4. Maksupalveluntarjoaja on Svea Payments
5. Toimitustapoina ovat postipaketti, kuljetusliikkeet, ja toimitus lähimpään   postiin tai suoraan asiakkaalle Manner-Suomessa.
     Mikäli olet tilaamassa tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille, tai ulkomaille, ota yhteyttä aina ensin asiakaspalveluun, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. 
     Pidätämme oikeuden toimitusajan muutoksiin, meistä riippumattomista syistä, jos valmistaja tai maahantuoja ei pysty toimittamaan tuotetta sovittuun aikaan.
6. Tuotteen takuuaika löytyy tuotteen asiapapereista tai ilmoitamme sen erikseen tarvittaessa.
7. Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää takuuta tai virhevastuuta varten.          
8. Postin pakettituotteilla on 14 päivän palautusoikeus, , mikäli tuote on käyttämätön, myyntikelpoinen ja toimitettu suoraan asiakkaalle.           
9. Kookkaiden, yli 50 kg tuotteiden, palautuksista on sovittava etukäteen myyntiosastomme kanssa.
   Huom! Tehdastuotteissa ei ole  palautusoikeutta. 
10. Takuu tai virhevastuu ei kata muun muassa virheellisestä asennuksesta, käsittelystä tai käytöstä johtuvia vaurioita eikä veden epäpuhtauksien aiheuttamia vaurioita, eikä niistä aiheutuivia erillisiä kustannuksia.

Yksityiskohtaiset ehdot:

1.Tilaaminen

1.1       Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa:
a)         kuluttajan nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero.
b)        yritysasiakkaan nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, Y-tunnus sekä puhelinnumero.

1.2      Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät kotisivullamme.

1.3       Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja sitoudumme olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin muille kuin tässä sopimuksessa mainituille osapuolille.

1.4    Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Yhteystietomme löytyvät asiakaspalvelu -valikosta.

1.5       Tilauksen jättämisen jälkeen ilmoitamme automaattisesti asiakkaalle sähköpostilla tilauksesta. Tämän jälkeen asiakas voikin olla suoraan yhteydessä aina tilauksen käsittelijään koskien esimerkiksi tilauksen muuttamista, peruuttamista tai toimitusaikaa.

1.6       Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla.

1.7       Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä, esimerkiksi huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8      Vastuumme tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9       Kaikki myymämme tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen.

1.10     Mikäli kuluttaja ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin myymäläämme tai erikseen sovittavaan paikkaan. Palautus koskee kuluttajalle toimitettuja tavaroita.

1.11     Selvissä tuotevirhetapauksissa voimme vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.12     Emme ole vastuussa valmistajan omilla sivuilla olevista tiedoista, valmistajan esitteissä, asennusohjeissa tms. muissa materiaaleissa olevista tiedoista.

1.13     Varaamme oikeuden valikoida asiakkaamme.

2. Hinnat

2.1       Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

2.2       Joidenkin tuotteiden yhteydessä tai kun tilauksen kokonaissumma ylittää määrätyn summan, on mahdollista saada ilmainen kuljetus tai alennettu kuljetus.

2.3       Toimituskulut ovat määritelty tuotteen koon mukaisesti, toimituskulut on ilmoitettu kunkin tuotteen kohdalla erikseen.

2.4       Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

2.5       Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät kotisivuillamme.

2.6       Selvissä hintavirhetapauksissa olemme oikeutettuja vetoamaan erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Esimerkiksi jos 300 euron ilmanvaihtokonetta erehdyksen vuoksi myydään 30 eurolla.

Maksupalvelutarjoaja

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy).

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalPayments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut ja Mobilepay
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksaminen laskulla ja erämaksulla 

Lasku

Svea Ekonomi tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla.
Valitessasi maksutavaksi Svea Ekonomin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.
Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.
Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Erämaksu
Svea Ekonomin erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.
Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09 4242 3330 (ma-to 8-18, pe 8-17) tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Avoimet luottosi näet myös Omat sivut -palvelusta.
Svea Ekonomi noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia. Lue tietosuojaselosteemme täältä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat Svea Ekonomin sivuilta sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.
Svea Ekonomi / Maksuratkaisut
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.fi
ta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea

3. Toimitus

3.1       Toimitamme tuotteitamme asiakkaillemme yleensä 2-7 arkipäivän käsittelyajalla kotimaassa Suomessa, emme toimita toistaiseksi ulkomaille.

3.2       Toimituksen saapuessa asiakkaan on itse tai hänen valtuuttamansa täysi-ikäisen henkilö kuitattava tilaus saapuneeksi. Ilman kuittausta kuljettajalla ei ole velvollisuutta luovuttaa tavaraa asiakkaalle.

3.3       Tuote tulee tarkistaa, sen saapuessa, että tuote vastaa tilausta ja on kunnossa, Asiakkaan on ilmoitettava meille kuljetuksessa tapahtuneesta vauriosta viikon sisällä toimituksen vastaanottamisesta, rahtikirjassa tulee olla merkintä ulkoisista vaurioista, ja kuvat mukaan ilmoitukseen.

3.4       Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä vaiheessa kun tilaus on jo käsitelty. Mikäli kuluttaja ei halua noutaa tai lunastaa tilaustaan postista tai noutomyymälästä, on suositeltavaa että hän kuitenkin ilmoittaa siitä meille tai paikalliseen postiin mahdollisimman pian.

3.5       Vastaamme asiakkaalle, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana mikäli erikseen ei ole toisin sovittu.

3.6       Yhden tuotteen huono saatavuus ei velvoita meitä  varaamaan muita samassa tilauksessa olevia tuotteita. Edellytämme että tilauksessa heti saatavilla olevat tuotteet pitää voida toimittaa asiakkaalle viimeistään kolmen viikon kuluttua tilauksesta ja asiakkaan täytyy hyväksyä huonosti saatavilla olevan tuotteen jälkitoimitus tai tuotteen tilauksen peruuttaminen. Jälkitoimituksen toimituskulut veloitetaan normaalisti. Otamme yhteyttä asiakkaaseen, jos jonkin tuotteen toimitus viivästyy ja sovimme samalla asiakkaan kanssa toimituksesta.

4. Maksuehdot

4.1        Emme maksa korkoa etukäteen maksettujen tilausten rahoille.

4.2       Kunnille, valtiolle, oppilaitoksille ja isoille yrityksille myymme suoraan laskulla (14 tai 30 pv netto). Pienemmät yritykset (alle 10 työntekijää tai tase alle miljoona euroa) saavat aluksi 7 päivää netto, myöhemmin 14 päivää.

4.3       Laskulla, jossa on maksuaikaa, myymisen ehtona on aina, että yrityksestä on toimitettu tuorein tuloslaskelma ja tase joko Patentti- ja rekisterihallitukseen tai meidän sähköpostiosoitteeseemme.

4.4       Laskutusasiakkaaksi ei tarvitse hakea erikseen, varmistamme luottotiedot aina jokaisen tilauksen yhteydessä. Jos et ole ostanut aikaisemmin, toimita meille aluksi työnantajan kirjallinen valtuutus oikeudesta tehdä ostoksia laskulla (esimerkiksi sähköpostilla), jollet kuulu yrityksen johtokuntaan. Tarkistakaa sisältääkö saamanne toimitus laskun. Mikäli saamanne toimitus ei sisällä laskua ja ette saa sitä sähköpostilla viiden arkipäivän kuluessa, ottakaa yhteyttä meihin.

4.5       Mikäli työnantajasi maksaa laskulla tai toimitusosoite eroaa laskutusosoitteesta, toimita tästä vapaamuotoinen valtakirja meille sähköpostilla, mutta tee kuitenkin tilaus netin kautta. Toimita valtakirja meille heti tilauksen jättämisen jälkeen sähköpostilla, muuten tilauksen käsittely viivästyy.

4.6       Lähettämällä meille yllä määritellyt tiedot heti tilauksen jättämisen jälkeen varmistat tilauksen nopean käsittelyn.

4.7       Suosittelemme rekisteröitymistä asiakkaaksi yhteydenpidon helpottamiseksi.

4.8       Ilman erillistä sopimusta maksuajasta edellytämme tilauksen maksamista heti. Maksamattomat tilaukset peruutetaan.

5. Palautusoikeus

5.1       Kuluttajalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus toimitetuissa tavaroissa (mukaan lukien viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien toimituspäivä). Tuote palautettava tai vaihdettava viimeistään 14. päivää seuraavana arkipäivänä, eli jos 14. päivä on esimerkiksi lauantai, on tuote palautettava kanssamme sovittuun paikkaan viimeistään maanantaina. Esimerkiksi jos tilasit tuotteet 1.12, sait sen 12.12., on viimeinen palautuspäivä 27.12., joka on kumminkin pyhäpäivä, joten palautus tulee tehdä viimeistään 28.12.

5.2       Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, ei tehdastuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Asiakas voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.

5.3       Tuotepakkaus tulee avata varovaisesti ja siististi. Kuluttajalla on oikeus kokeilla tuotetta, mutta ei ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa.

5.4       Palauttaminen on kuluttajalle maksutonta.

5.5       Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on vastaanotettu tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä jolloin paketti on vastaanotettu, esimerkiksi rahtikirjalla.

5.6       Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tuotteen tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme omia kuluja vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

5.7       Tuotepalautukset aina:
a) alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä
b) mukana kopio kuitista/lähetteestä.
c) mukana takuu- ja palautuslomake täytettynä (palautuslomakkeen saat tarvittaessa sähköpostilla).
d) viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.

5.8       Kun palautat jotain, muista pehmustaa paketti hyvin.

5.9       Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

5.10     Puutteellisesti palautetut paketit lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

5.11     Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.12     Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuu asiakas maksamaan itse.

5.13     Tehdastilauksissa ei ole palautusoikeutta (ilmoitetaan asiakkaalle erikseen).

6. Takuu

6.1       Kaikilla kuluttajille myytävillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu. Takuu on myyjän tai aikaisemman myyntiportaan vapaaehtoisesti antama lisäsitoumus. Takuun antaja vastaa siitä että tuote toimii määräajan. MixSix Palvelut Oy:n antama takuu on yleensä 6 kuukauden pituinen.

6.2       Maahantuojan tai valmistajan tarjoaman takuuajan näet valmistajan kotisivuilta tai ilmoitamme sen tarvittaessa.

6.3       Takuu-aika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä ja kestää kuitissa määritellyn ajan kuukausina. Tuotteen takuuvaihto tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

6.4       Mikäli tuotteen valmistaja, maahantuoja tai valtuuttama huoltoliike tarjoaa tuotteelle takuun, rajoittuu velvollisuutemme hoitaa tuotteen takuu aina kuluttajasuojalain 5 luvun yleisiin virhesäännöksiin.

6.5       Kaikki takuupalautukset testataan ensin. Takuun edellytyksenä on tuotteen tai osan käyttäminen valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Voimme vapautua takuuvastuusta, jos saatamme todennäköiseksi, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta. Yhtälailla mikäli myöhemmin esimerkiksi valmistajan tai huoltoliikkeen toimesta havaitaan että tuote on rikkoutunut asiakkaan huolimattomuudesta, on meillä oikeus veloittaa korjauksesta aiheutuneet kulut.

6.6       Takuu ei kata veden epäpuhtauksien aiheuttamia vaurioita, sähkökatkojen aiheuttamia laitevahinkoja, tuotteen väärästä säilyttämisestä tai puhdistamisen laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja, ukkosvaurioita, tuotteiden väärinkäyttöä tai muita ohjeiden laiminlyöntiä, mukaan lukien asiakkaan puolesta sattuneita asennusvirheitä tai fyysisiä tuotteen rikkoutumisia.

6.7.      Jos tuote on sähkökäyttöinen, sitä tulee käyttää aina sähköturvallisuusmääräysten mukaan.

6.8       Mikäli tuote on rikkoutunut jonkun kohdassa 6.5, 6.6 tai 6.7 mainitun seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulut.

6.9       Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

7. Toimitus- ja tuotetietovirheet, yhteensopivuusongelmat ja reklamaatiot

7.3       Reklamaation voit lähettää meille sähköpostilla tai kirjeitse  . Reklamaation mukana täytyy olla kopio ostoskuitista (myös sähköpostilla tullut versio kelpaa), kuitinnumero sekä asiakkaan tilinumero. Puutteellisesti tai myöhässä tehtyjä reklamaatioita ei käsitellä. Reklamaation käsittelyaika on yleensä 2-4 viikkoa. Reklamaation suuruus eli korvattavan summan pitää olla vähintään 17 euroa, sitä pienempiä reklamaatioita ei käsitellä.

7.5.      Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti sähköpostilla. Puhelimessa tehtyjä kaupan purkamisia tai alennuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.

Tutustu kuluttajan oikeuksiin kuluttajaviraston sivuilla tässä.
Kuluttajaviraston kuluttajaneuvonnan puhelinnumero on 071 873 1901, kuluttajaoikeudellinen neuvonta puh. 010 19 4675. Voit myös kääntyä oman kuntasi kuluttajaneuvojan puoleen soittamalla oman kuntasi vaihteeseen ja pyytämällä kuluttajaneuvontaan.

Reklamaatio ohjeet : 

Tilaamani tuote on rikki tai vaurioitunut, kuinka toimin?

Toimituksen vastaanottajan on tarkistettava lähetys ja reklamoitava kaikista ulkoisesti havaittavista vahingoista välittömästi tavaran kuljettajalle lähetystä vastaanotettaessa. Lisäksi vastaanottajan tulee ilmoittaa vahingoista myös myyjälle (info@taloosi.fi).
Taloosi.fi ei vastaa tuotteelle kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista, jos tilaaja ei ole ilmoittanut niistä seitsemän (7) päivän määräajan kuluessa.

Mikäli vaurio on kohdistunut tuotteeseen tai kuljetuspakkaukseen, OTA VAURIOSTA JA PAKKAUKSESTA KUVA ja lähetä reklamaatio sähköpostitse asiakaspalveluumme info@taloosi.fi.
Liitä reklamaatioon ottamasi kuva.